Let op: Voor de volledige ervaring raden we het bezit aan van Train Sim World 3: Cajon Pass, welke afzonderlijk gekocht kan worden. 4300 paardenkrachten wachten met de vloot van EMD SD70ACe-locomotieven van BNSF, die samen met GE-kracht zoals de ES44C4 goederenvervoerstaken uitvoeren in het hele netwerk. BNSF was eigenaar van in totaal 640 SD70ACe-locomotieven en was daarmee de grootste eigenaar van het type. Het iconische oranje en zwart van deze hardwerkende hengsten vormt een fel contrast met de heldere Californische luchten en de ruige, met woestijn bedekte bergen. Schommel naar de voet van de Cajon Pass in Train Sim World 3 en maak je klaar voor de beklimming in een alternatieve vorm van motorkracht. Regel je snelheid en houd je aandacht bij manifestvracht met Centerbeams op sleeptouw en verplaats containervracht op wielen, op wielen, met de klassieke Truck Trailer-diepladers.