The Sisters - Party of the Year
Tijd voor heel veel gekheid! Alles begint als Wendy besluit een oud-en-nieuwfeest voor haar vrienden te organiseren bij haar thuis. Voordat ze het aan haar ouders kan vragen heeft haar kleine zus Marleen hetzelfde idee en is haar voor. Maar de ouders geven slechts toestemming voor één feest... Om te weten wie het feest zal organiseren verzinnen Marleen en Wendy een aantal uitdagingen, de een nog gekker dan de ander... Sister tegen sister, het zal er hard aan toegaan!