Ultra Foodmess Deluxe
Ultra Foodmess Deluxe is een competitief gezelschapsspel voor maximaal 4 spelers waarin voedselpersonages tegen elkaar strijden in verschillende gekke en snelle modi! Spelfuncties: - LOKALE MULTIPLAYER 2 tot 4 spelers bij lokale multiplayer. - 11 verschillende snelle SPELMODI Kies uit een grote verscheidenheid aan gekke modi, die allemaal op een andere manier werken. - Een hoop VOEDSELPERSONAGES Kies het eten waar je het meest van houdt om de rest te verslaan en te bewijzen dat jij de beste bent! - Het is heel MAKKELIJK TE SPELEN! Iedereen kan de controller oppakken en plezier beleven! - Strijd tegen de AI Bereid jezelf voor en strijd tegen de voedselbots. - ONTGRENDELBARE PERSONAGES! Voltooi de uitdagingen om prestatiebeloningen te verdienen en ontgrendel coole nieuwe personages!