FrogwaresActie en avontuur
Upgrade uw ervaring met de Deluxe Edition, die het volgende bevat: - The Sinking City Remastered-spel - Aanbidders van het Necronomicon: Drie quests waarin Charles Reed op zoek gaat naar mysterieuze spellboeken die onbenoembare krachten herbergen. - Barmhartige waanzin: Drie quests die de iconische verhalen van Lovecraft verkennen en de mysteries van Oakmont en zijn gestoorde inwoners aan het licht brengen. - Investigator-pakket - Chicago Organen Grinder - Ervaring Boost Spelbeschrijving: The Sinking City is een avonturen- en onderzoeksgame in een open omgeving die is geïnspireerd door de wereld van H.P. Lovecraft, de meester van de horror. De half overstroomde stad Oakmont is in de greep van bovennatuurlijke krachten. Jij bent een privédetective en je moet erachter zien te komen wat er bezit heeft genomen van de stad... en de geesten van de inwoners. Spelcomponenten: - Een beklemmende sfeer en een verhaal dat is geïnspireerd door de wereld van H.P. Lovecraft. - Een uitgestrekte open wereld die je te voet, per boot of in een duikpak kunt verkennen... - De moeite waard om opnieuw te spelen dankzij een open onderzoekssysteem: elke zaak kan op verschillende manieren worden opgelost, met verschillende uitkomsten afhankelijk van je handelingen. - Een arsenaal aan wapens uit de jaren twintig om het op te nemen tegen afschrikwekkende wezens. - Hou je hoofd koel om de waarheid achter de gekte te achterhalen.