Barmhartige waanzin
De speurtocht bevat: - Zwijgen is Goud - Beschikbaar in de Oakmont Universiteitsbibliotheek nadat je Nosedive hebt voltooid - Fool's Gold - Verkrijgbaar bij Oakmont Kronieken, Politiebureau of Stadhuis nadat je Ijzige Welcome hebt voltooid - Overledde Hersencilinders - Beschikbaar nadat je Ijzige Welcome hebt voltooid en een van de cilinders hebt gevonden De missies verkennen de iconische verhalen van Lovecraft en brengen de mysteries van Oakmont en haar krankzinnige inwoners aan het licht. Silence is Golden De inwoners van Oakmont zeggen dat je je mond altijd dicht moet houden en nooit met vreemden moet praten. Het lijkt erop dat sommigen dit misschien een beetje te letterlijk nemen. Ontdek wat het was dat Joy zei waardoor de inwoners zo ver gingen... Fool’s Gold Jaag op de wonderbaarlijke artefacten van de Deep Ones, een iconisch oceaanras uit de romans van H.P. Lovecraft. Defunct Brain Cylinders Krijg potten met menselijke hersenen in handen en ontdek het verrassende doel van hun bovennatuurlijke oorsprong.