The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos - Season pass
Verander je ervaring met de Dungeon van Naheulbeuk in een nog te gekker RPG-avontuur met de Season Pass. De Season Pass bevat 2 DLC's die meer verhaalelementen, tactische gevechten en humor toevoegen. DLC 2: de arena's van Splat Jaypak De avonturiers zijn terug voor meer in deze nieuwe DLC! Ga met ze mee terwijl ze worden gevangen en opgesloten door de sadistische eigenaar van het Rad van Onfortuin, Splat Jaypak. Als ze willen ontsnappen, moeten ze hun moed bijeenrapen en de strijd aangaan met elke beproeving die hun ontvoerder hen voorschotelt. Ben je klaar om te vechten om weer terug te komen bij je avontuur? Kenmerken Ga de strijd aan in 15 nieuwe gevechten Breng je personages van level 1 naar level 11 Wijzig de samenstelling van je team wanneer je maar wilt, en kies 8 personages uit de 10 speelbare avonturiers Verbeter je uitrusting tussen de gevechten door Probeer nieuwe tactieken en gekke strategieën! En kippen, natuurlijk. DLC3: Back to the Futon Het avontuur wordt vervolgd in The Dungeon of Naheulbeuk met deze nieuwe DLC! Je favoriete groep onwaarschijnlijke helden zit weer eens in de penarie: de helden zijn door de Dungeon's Fund gearresteerd en moeten nu een gevaarlijke missie volbrengen om hun vrijheid terug te krijgen. Ga met ze op pad in hun nieuwste avontuur dwars door de tijd heen en ontdek het geheim achter de constructie van de gekste kerker ooit, de angstaanjagende Dungeon of Naheulbeuk. Bereid je voor op gevechten met de kwaadaardige (en slaperige) sekte van Dlul, de God van Slaap, om te voorkomen dat de wereld vast komt te zitten in een Eeuwig Dutje. Erger nog: als je faalt kun je al je XP en buit verliezen!