De avonturiers zijn terug in deze nieuwe DLC! Help ze in hun strijd wanneer ze in de val lopen en gevangengenomen worden door de sadistische eigenaar van het Rad van Tegenspoed, Splat Jaypak. Om te ontsnappen moeten ze zich ontwikkelen en elke beproeving doorstaan waaraan hun ontvoerder ze onderwerpt. Ben je klaar om je weg terug te vechten naar je avontuur? Kenmerken: - Vecht je weg door 15 nieuwe battles - Breng je personages van level 1 naar 11 - Stel jouw persoonlijke team samen, met 8 van de 10 speelbare avonturiers - Upgrade je uitrusting tussen gevechten in - Probeer nieuwe tactieken en wilde strategieën! - En, natuurlijk: kippen.