Tangle Tower
Freya Fellow is vermoord. De hoofdverdachte? Een duistere figuur die werd aangetroffen bij haar lijk met een mes in de hand. Het probleem? De verdachte... is maar een schilderij. Onderzoek het geheel van Tangle Tower, van de bizarre, griezelige tuinen tot de koude, onheilspellende plaats delict helemaal bovenin. Kun jij de geheimen van Tangle Tower onthullen?