Strange Brigade - The Thrice Damned 2: The Sunken Kingdom
Een mythische ondergrondse stad met een enorm verleidelijke schat in het midden? Dodelijke grotgruwelen die je op elk moment te lijf kunnen gaan? Een doodgewone dag voor de Strange Brigade! Hou je hoofd erbij, avonturier: The Sunken Kingdom is de tweede gloednieuwe missie in de campagne The Thrice Damned. Je mag het eerste fragment van het Shield of Bes dan hebben bevrijd uit de klauwen van die vreselijke vijanden, maar er is nog veel werk te doen! Ga door in het verhaal met deze spannende nieuwe missie en schiet je alleen een weg door deze enorme, boeiende stad of met 2-4 spelers in coöp!