Strange Brigade Deluxe Edition
Upgrade je speelervaring van Strange Brigade met de DELUXE EDITION; deze bevat het spel, de Season Pass en het Secret Service Weapons Pack! De Season Pass bevat gloednieuwe verhaalmissies, speelbare personages, personageskins, wapens, wapenskins en nog veel meer! Seteki de Witch Queen is weer ontwaakt en alleen een groep dappere helden kan vechten tegen haar angstaanjagende leger gemummificeerde monsters: de Strange Brigade! Verken bijzondere ruïnes, los gevaarlijke puzzels op en ontdek verlokkelijke schatten terwijl je je een weg schiet door allerlei ondode vijanden in spannende third-person-actie! Jaag op de slechte Seteki in een oorverdovende campagne vol gevaarlijke opgravingen, verbazingwekkende piramides en ineenstortende grotten met een overvloed aan vijanden om terug naar het hiernamaals te sturen. Ga alleen op ontdekking of vorm een team met 2-4 spelers in online coöp!