Strange Brigade - Secret Service Weapons Pack
Versla verbazingwekkende vijanden met dit ongeëvenaarde pakket met topwapens ontworpen voor veldagenten van de Strange Brigade. Met drie nieuwe vuurwapens met een perfecte balans voor de kritische avonturier. Dit Secret Service Weapons Pack bevat: WILKERS & WHITE P19 (pistool) Je schiet graag op bovennatuurlijk spul? Je haat munitie verspillen? Dan heb je geluk! De supersoepele hantering van het P19-pistool tilt de nauwkeurigheid naar een nieuw niveau. STOUDENMIRE 960 (machinepistool) De Stoudenmire mag dan niet zo'n zware jongen zijn, maar met meer dan 900 kogels per minuut en een alarmerende nauwkeurigheid richt hij toch behoorlijke schade aan! GEHRI-DELGANE S1 (geweer) Deze unieke samenwerking tussen Gehrig en Delgane deelt rake klappen uit, maar om die enorme kracht te bedwingen heb je wel stalen zenuwen nodig (of een uitstekende schnapps)!