Strange Brigade - Maharani Huntress Character Expansion Pack
Pak je spullen, er is een nieuw Strange Brigade-lid bij gekomen: Anjali Khan, spoorzoekexpert! Anjali is de geheime Maharani-heerseres van een welvarende Indiase staat. Nadat ze erachter was gekomen dat er een kwade vloek op haar familie rustte, sloot ze zich aan bij de Strange Brigade in de hoop de schuldige demon te vinden en hem voor eens en altijd te verslaan. Het personage-uitbreidingspack Maharani Huntress bevat een nieuw speelbaar personage en het volgende: - Amuletkracht: Spear of the Ice Age - SMG: Audley A40 Exemplar - Geweer: Eastleigh M1 - Speciaal voorwerp: Cluster Grenade Alle onderdelen van dit pack kunnen in elk speltype worden gebruikt, zowel in solo als in online coöp.