Sperwer pakket
Bevat de outfit 'Sperwer', waarmee Lara beschikt over betere jachtvaardigheden, de recurveboog van wit hout en de zeldzame kaart 'Meesterjager', die dubbele schade toebrengt aan dieren en Lara een dubbele hoeveelheid grondstoffen geeft.