Sonic CD
Het is tijd om het verleden naar de toekomst te brengen in deze reproductie van Sonic CD!Sonic reist naar de kust van Never Lake om Little Planet te zien, een wereld die één keer per jaar verschijnt en waarin het verleden, het heden en de toekomst met elkaar in botsing komen via de kracht van de Time Stones.Sonics aartsvijand Dr. Eggman zit achter de Time Stones aan en zal binnenkort over de kracht beschikken om de tijd te sturen!Om een eind te maken aan de plannen van Dr. Eggman, moet Sonic door de tijd reizen met de kracht van Little Planet, de grip van Dr. Eggman op de toekomst breken door zijn machines in het verleden te vernietigen, en de Time Stones terugvinden!Beleef het avontuur in de tijd dat de wereld liet kennismaken met Amy the Hedgehog en Eggmans meest boosaardige creatie: Metal Sonic... in 16:9 breedbeeld, klassementen en de originele Japanse en Amerikaanse soundtrack.