Aero The Acro-Bat 2
Nadat Aero de kwaadaardige plannen van Edgar Ektor heeft gedwarsboomd, besluit hij het horrormuseum van deze dwaas te onderzoeken. Hier vindt hij een vreemde, zwevende goochelaarskist. Wanneer hij hierin kruipt, wordt hij plots naar een mysterieuze plek gebracht. Aero weet echter niet dat Edgar op het nippertje was gered door zijn hulpje Zero! Of dat hij Zero heeft gevraagd om plan B in werking te stellen... Maar wat houdt dit mysterieuze plan precies in? Aero zit vast op een vreemde plek en moet zien te ontsnappen om ook Edgar Ektors nieuwe plannen tegen te houden! Kenmerken: * Speel door 8 gebieden met 3 zones per gebied, waaronder zones met attracties * Gebruik Aero’s acrobatische vaardigheden om dodelijke obstakels en vreemde vijanden te overleven * Kies uit de Engelse en Japanse versie * Rewind-/Turbo-functie: herhaal bepaalde acties tot je die perfect kunt spelen of versnel de gameplay * Spel opslaan: sla het spel op wanneer je wilt en speel later verder vanaf dat punt * Schermfilters: kies uit meerdere filters om het uiterlijk van het spel aan te passen (retro-monitor, zwart-wit, enz.) * Galerij: bekijk afbeeldingen van de illustraties van het oorspronkelijke spel, evenals posters, boxdesign, en meer. * Cheats: activeer meerdere cheats zodat het spel makkelijker wordt (eindeloze energie, eindeloze levels, onkwetsbaarheid en meer.)