RiME
Een land van ontdekking strekt zich voor je uit. Verken de mooie maar ruige wereld van RiME, een singleplayer-puzzelavontuur. In RiME speel je een jongen die na een zware storm wakker wordt op een mysterieus eiland. Je ziet wilde dieren, lang vergeten ruïnes en een enorme toren die lonkt. Gewapend met je intelligentie en de wil om te overwinnen—en een behulpzame vos—moet je het enigmatische eiland verkennen, de piek van de toren bereiken en haar goed bewaarde geheimen onthullen. EIGENSCHAPPEN: Verken – Ontdek het mysterieuze eiland in je eigen tempo. Communiceer met wilde dieren, zoek verborgen items of neem gewoon het landschap en de geluiden in je op. Los puzzels op – Baan je een weg via de oude ruïnes en de verborgen wonderen door puzzels op te lossen met geluid, licht en schaduwprojectie, perspectief, platforms en zelfs tijdmanipulatie. Vind geheimen – Duik dieper in het achtergrondverhaal van de jongen door talloze geheimen en verzamelobjecten te onthullen. Word betoverd – Neem via een combinatie van fascinerende muziek en kleuren een schitterende wereld in je op die is geïnspireerd door de wonderen van het Middellandse-Zeegebied.