RedRaptor
Herover de kosmos in oldskool shoot'em up-stijl! Maak je klaar voor een retro-arcade shoot'em up-ervaring in RedRaptor, een verticale shoot'em up geïnspireerd op de genreklassiekers van de jaren 90! Kruip in de rol van een toppiloot op een missie om een onbekende dreiging te onderscheppen die al bijna alle bondgenoten heeft weggevaagd. Om te overleven en de vijand te verslaan, moet je je schip gaandeweg upgraden en worden je vaardigheden tot het uiterste op de proef gesteld. Vlieg door het luchtruim, in een lage baan rond de planeet, naar vijandelijke ruimtestations, dwars door asteroïdenvelden en meer terwijl zwermen vijandige schepen en gevaren in de wereld je proberen uit te schakelen. Houd je schilden en gezondheid in de gaten! Met elke run kun je blijvende upgrades doorvoeren aan de stats van je schip, van wapenlevel en lasers tot wingmen. Ben jij opgewassen tegen vijf levels vol bullet hell-actie en ben je er klaar voor om te ontdekken wat er voorbij de duistere leegte op je wacht?