RAID: World War II is een co-op shooter voor vier personen vol adrenaline die zich afspeelt in de tijd dat de Duitse oorlogsmachine nog sterk was. Vier krijgsgevangenen zijn bevrijd door mevrouw White en krijgen de kans om hun schuld in te lossen. Hun doel? Hoe dan ook de Duitsers stoppen en helpen de oorlog te beëindigen. Hun beloning? De kans om te stelen wat ze kunnen. Speel als een van de vier mislukkelingen van de RAID-bende: Sterling, Rivet, Kurgan of Wolfgang. Schiet je een weg door Europa met verschillende klassen en vaardigheden. Personaliseer je wapens met behulp van authentieke wapenmodificaties. Je contactpersoon gedurende de oorlog is Control (gespeeld door de legendarische acteur John Cleese). Hij stuurt jou en de RAID-bende op gedurfde missies om doelgebaseerde overvallen uit te voeren op iconische locaties in een door oorlog geteisterd Europa.