Pure Pool
Ervaar een levendige, ademende, bedrijvige poolzaal vanuit de huiskamer, allemaal verpakt in de kenmerkende ongelooflijke graphics van VooFoo Studios! Pure Pool bouwt tijdens het spelen tevens een DNA-profiel op door een AI-interpretatie van jezelf, je vrienden en je tegenstanders te creëren, zodat je ook tegen ze kunt spelen als ze niet online zijn. Of je nou liever alleen of competitief speelt, laat je wegblazen door het beste alternatief voor echt pool. Verzamel punten, scherp je vaardigheden aan en speel tegen de besten in online toernooien en wedstrijden voor een plaats in het wereldklassement. Dit alles met 4 spelmodi (variërend van het klassieke Amerikaanse 8-Ball Pool tot Killer), 4 uitdagingen (variërend van Perfect Potter tot Royal Rumble) en live online multiplayer.