Project CARS 2 Demo
Ontdek 's werelds meest authentieke race-simulator in de officiële Project CARS 2-demo. Race met de Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracan en Formula Renault over de Red Bull Ring. Ervaar het echte rijgedrag, wisselende seizoenen en weersomstandigheden, volledig dynamische dag/nacht-overgangen, 180+ wagens en 140 revolutionaire, ''levende" tracks op de 60 locaties die je wachten in CARS 2.