Powerstar Golf
Gratis versie bevat: een selectie van evenementen, waaronder een hole van elke golfbaan. Speel stroke- of matchplay, verdien ervaringspunten en krediet en verzamel nieuwe uitrustingen om je vaardigheden te verbeteren. Alle voortgang wordt opgeslagen. Powerstar Golf brengt je spel naar nieuwe hoogten met innovatieve nieuwe functies die nog nooit eerder in een golfspel zijn gebruikt. Geniet van prachtig vormgegeven banen met 18 holes in exotische locaties, speel met uiteenlopende personages en gebruik een groot scala aan uitrustingen. Elk uniek personage heeft krachten om uit te putten, persoonlijke uitrustingen om in handen te krijgen, en elk een eigen speciale vaardigheid. Met honderden clubs, ballen en unieke uitrustingssets zijn er een miljoen manieren om je spel te verbeteren en indruk te maken op je vrienden! Powerstar Golf is een op vaardigheden gebaseerd spel dat eenvoudig is te leren spelen, maar lastig is om volledig te beheersen. Je vrienden kunnen precies zien hoe je alle records verbreekt in het klassement dat is ingebouwd in de golfbaan. Rivalen kunnen vanaf hun bank via de XBox One-cloud tegen je spelen als je een geweldige ronde hebt gehad. En dankzij het systeem waarmee je caddies kunt delen in Powerstar Golf kun je je sociale kringen gebruiken om coole nieuwe beloningen vrij te spelen in je spel, zelfs als je offline bent. Of je nu speelt om te ontspannen en van een partijtje golf te genieten, of om te strijden in een lokale multiplayer-wedstrijd met je vrienden, Powerstar Golf belooft veel plezier en uren uitdagingen om je tanden in te zetten.