Palia
Welkom in de wereld van Palia, een gratis fantasy-simulatie vol avonturen waarin je het leven en thuis van je dromen vormgeeft en verkent. In deze bruisende, gastvrije wereld kun je waar je maar wilt je eigen huis bouwen en een heerlijk leven leiden. Leef in je eigen droomwereld Duik in een wereld vol avonturen en verhalen. Ontdek de geheimen van de oude maatschappij in spannende quests, smeed diepe banden met de bewoners van Palia, voed lieve dierenvrienden op je boerderij op, en vertel je eigen verhaal. Samen bouwen en herinneringen maken Vrijwel eindeloze manieren om je ideale plek te ontwerpen! Maak zelf je inventaris, voeg bouwblokken en groene tuindecoratie toe om je unieke woning van binnen en van buiten vorm te geven. Toon je creativiteit en laat je op huizentour inspireren door toffe ontwerpen van anderen. Reis naar de Koninklijke Hooglanden, een land van oude glorie Reis naar de Koninklijke Hooglanden, een bruisende regio rondom de ruïnes van een oud, verloren paleis. Ontmoet nieuwe bewoners, vind unieke flora en fauna, en ontdek vergeten geheimen in dit prachtige, glinsterende land. Maak je klaar voor nieuwe avonturen Reis met je eigen paard door het prachtige landschap van Palia, waar elk avontuur op paard sneller en verder gaat en eindeloze mogelijkheden biedt. Ontdek de geheimen van het Oude Woud, een magisch oerbos Ga op onderzoek in het dichte, magische bos vol verrassingen. Ontdek nieuwe artefacten, wezens, insecten en meer door met je vrienden de geheimen van het Oude Woud te ontrafelen. De wereld groeit met je mee Palia verandert gedurende het jaar, met nieuwe seizoenen en feesten. Elk seizoen biedt nieuwe avonturen, quests op het dorpsbord, communitygebeurtenissen, vooruitgang en verrassingen die je met vrienden kunt beleven. Herst of winter, lente of zomer, er is altijds iets nieuws te beleven zodat je blijft terugkomen. Duurzame relaties opbouwen Ontwikkel een hechte band met de vriendelijke dorpelingen en ga samen met anderen een onvergetelijk avontuur aan. Verzamelen en ruil de ongelofelijk schattige Knuffels, Bintjes en Stickers, waarmee je zeker vrienden maakt. Ontdek, verzamel en floreer Trek door de Kilimavallei, Baharibaai, het Oude Woud en de Koninklijke Hooglanden op zoek naar zeldzame insecten, ingrediënten, en geniet van het prachtige Palia. Zorg goed voor je huis en tuin en laat je dromen uitkomen. Avontuur op jouw manier In Palia ben je altijd welkom, of je nu alleen komt of met vrienden. Ontdek een gezellige community vol nieuwe vrienden, betoverende magie, gedeelde avonturen en eindeloze charme.