Echoes of the Plum Grove
Een nieuw leven wacht op je in Honeywood! Nadat je op de kust van het eiland bent aangespoeld, ben je plots de gelukkige nieuwe eigenaar van een eenvoudig stuk land. Stroop je mouwen op, pak je gereedschap en ga aan de slag om een boerderij op te bouwen die niet alleen een leven lang meegaat, maar generaties overspant! Echoes of Plum Grove is een leuke boerderij-simulator waar elke beslissing gevolgen heeft! Wat je plant, wat je inslaat voor de winter en met wie je vrienden maakt zal niet alleen de stad Honeywood, maar ook het eiland zelf, vormgeven.