The Lonesome Guild Soundtrack Edition
In een wereld die ten onder gaat aan eenzaamheid kan alleen vriendschap nog redding brengen. Leid een eigenzinnige groep in deze kleurrijke singleplayer ARPG, boordevol hartelijkheid, gevechten en banden die alles veranderen. Deze bundel bevat digitale versies van The Lonesome Guild en de originele soundtrack van componist Martino Vacca.