KAKU - Ancient Seal
Stap in de schoenen van Kaku, een eenzame jongen die tussen de besneeuwde bergtoppen leeft en van het ene op het andere moment verzeild raakt in een legendarisch avontuur uit een vergeten profetie. De wereld die aan je voeten ligt, is ooit gevormd door de machtige Creator Saga, een godheid die voor balans zorgde via de vier elementen. Maar op een dag veroorzaakte een mysterieuze kracht uit een andere wereld een cataclysme. Saga verdween van de aardbodem en de zielen van de elementen raakten verspreid over het land. De wereld was versplinterd in vier vijandige regio's met elk een gecorrumpeerde elementenheerser. Kaku is de enige die de balans in de wereld kan herstellen. De oude profetie wijst hem de weg en ook Piggy, zijn trouwe en verrassend handige vliegende varken, helpt hem. Verken vergeten continenten, volbreng de uitdagingen van de ruïnes, versla titanische vijanden en ontrafel het mysterie van de Creator Saga in een episch, maar toch persoonlijk avontuur. Beheers de dynamische gevechten Ontwikkel je eigen vechtstijl aan de hand van de uitgebreide upgrademogelijkheden, combo-actie en krachtige uitrusting. Hanteer een goddelijke macht Activeer de legendarische macht van de Creator Saga om tijdens gevechten van gedaante te verwisselen en verwoestende aanvallen te lanceren tijdens epische confrontaties. Verken een gigantische, oude wereld Reis door uiteenlopende biomen – van besneeuwde bergen tot giftige moerassen – die barsten van de geheimen. Trotseer de ruïnes Betreed oude, gevaarlijke tempels vol vallen en intrigerende puzzels, op jacht naar zeldzame schatten. Word vrienden met Piggy Je trouwe vliegende varken zorgt niet alleen voor een vrolijke noot en gezelschap tijdens je reis, maar schiet je ook te hulp tijdens puzzels, gevechten en verkenning.