Winter Burrow
Winter Burrow is een knus bosoverlevingsspel. Verken, verzamel grondstoffen, maak gereedschappen, brei warme truien, bak taarten en ontmoet de lokale bewoners! In Winter Burrow speel je als een muis die terugkeert uit de grote stad en zijn ouderlijk huis in puin aantreft. Alsof dat nog niet erg genoeg is, is je tante (die er eigenlijk voor zou moeten zorgen) verdwenen. Herstel je vervallen ouderlijk hol naar zijn vroegere glorie zodat je ontspannen voor de open haard kunt zitten. Trotseer de elementen en waag je in de bevroren wildernis om essentiële middelen te verzamelen voor jezelf en je nieuwe huis. Pas op voor het insectenleven en onthoud dat niemand alleen kan overleven; vind nieuwe vrienden, breid je overlevingshandboek uit en los het mysterie van de verdwijning van je tante op. Winter Burrow is een overlevingsspel dat je op je eigen tempo kunt spelen. Pas je personage aan, versier je hol en kies een pad dat bij jouw speelstijl past. Dit verhaal is van jou om te vertellen.