Oude Voorhoede
Bevat de outfit "Oude Voorhoede" waarmee Lara sneller beter wordt, de Hemellicht-boogversiering en een kaartpakket met twee gegarandeerd zeldzame kaarten en drie andere kaarten die een hogere kans hebben om zeldzaam te zijn.