NBA 2K19
OPMERKING: Alle multiplayerservers van NBA 2K19 worden uitgeschakeld op 31/12/2020. Daarna werken alle spelonderdelen waarvoor onlineservers nodig zijn niet meer. NEEM DE CONTROLE MET TAKEOVER Benut het volle basketbalpotentieel van je MyPLAYER met de nieuwe optie Takeover. Speel speciale moves en vaardigheden vrij die nog nooit eerder zijn vertoond op een basketbalveld, or activeer Team Takeover en ontketen de krachten van je gehele team. RUN THE NEIGHBORHOOD Je wilt geen dag missen in de volledig bijgewerkte Neighborhood. Maak naam voor jezelf in het veld, bij de Under Armour Cages en tijdens live evenementen in de straat. Lekker ballen totdat de zon ondergaat, met de nieuwe dag/avond-overgangen, loop naar binnen in het Jordan Rec Center of trommel je ouwe ploeg weer op voor spectaculair 3-tegen-3 straatbasketbal. MyTEAM Maak je allereerste MyPLAYER-card en speel met LeBron, Kobe en de rest van je verzameling in een keur aan competitieve speltypen. Met het nieuwe speltype Unlimited kun je zonder enige restrictie willekeurig vijf cards uit je deck pakken en het online tegen andere spelers opnemen. MyCAREER Van plaatselijke legende tot wereldwijd fenomeen. Het oorspronkelijke career story-spetype keert terug met een geheel nieuw en intens verhaal, waarin je opkomst vanuit China naar de G League en uiteindelijk de NBA wordt beschreven. Met een all-star cast, sponsorcontracten die verbonden zijn aan je populariteit en nieuwe teamchemie-elementen waarmee je kunt domineren op de basketbalvelden.