NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 3 Full Burst
De 4e grote ninja-oorlog gaat verder. NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 3 is flink aangepakt voor de FULL BURST-comeback! Ook is er nu het langverwachte hoofdstuk waarin Sasuke en Itachi het in een superspannende confrontatie opnemen tegen Kabuto. Ultimate Ninja STORM 3 is in HD geremasterd.