NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER
De Naruto-franchise is terug met een nieuwe ervaring in NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! In deze nieuwe game vechten spelers als team van 4 online tegen andere teams! Grafisch is SHINOBI STRIKER helemaal opnieuw opgebouwd in een volledig nieuwe grafische stijl. Leid je team en vecht online om te zien wie de beste ninja's zijn!