Monster Jam Steel Titans 2
Meer trucks en nieuwe werelden! Monster Jam Steel Titans 2! Monster Jam Steel Titans 2 bevat meer populaire trucks en gloednieuwe Monster Jam-werelden! Gloednieuwe online multiplayerspeltypen, keuze uit 38 trucks en 5 nieuwe open werelden! Bestuurders trainen op Camp Crushmore en strijden in authentieke stadionevenementen om de kampioen te worden! Meer trucks! Kies uit 38 van de beste trucks in de geschiedenis van Monster Jam, waaronder Higher Education, Sparkle Smash en Grave Digger. Nieuwe werelden! Het Monster Jam-universum wordt uitgebreid met 5 nieuwe Monster Jam-werelden. Ga op verkenning en ontrafel alle Monster Jam-geheimen. Competitie! Strijd net als de pro's in 12 authentieke stadionevenementen en speltypen die lijken op de echte shows. Doe je favoriete stunts! Bicycles, Stoppies, Moonwalks, Walk Its, Cyclones, Pogos, Power Outs en Back-Flips. Verbeterde gameplay! Ervaar verbeteringen in de physics, je carrière en je verkenningstochten.