Maximum Entertainment RPG Bundle
Ga op epische avonturen en verken uitgestrekte werelden met de RPG Bundel. Duik in boeiende verhalen, beheers strategische gevechten en vorm de loten van je personages. Deze bundel bevat: Cris Tales Een prachtige indie-liefdesbrief aan klassieke JRPG's met een nieuwe invalshoek. Kijk in het verleden, handel in het heden en zie hoe je keuzes de toekomst dynamisch veranderen – allemaal op één scherm. Sluit je aan bij de net ontwaakte Tijdmagiër Crisbell en haar fantastische metgezellen in een fantasiewereld die een sombere toekomst tegemoet gaat. De machtige Tijdkeizerin en haar troepen dreigen een catastrofe te veroorzaken die Crystallis en de andere vier koninkrijken in de regio verscheurt. Beleef een prachtig handgetekende wereld, beheers Crisbell's tijdbekwaamheid en neem beslissingen met verstrekkende gevolgen tijdens meer dan 20 uur gameplay. Hammerwatch Anniversary Edition Keer terug naar de kerkers van Kasteel Hammerwatch in deze prachtig geremasterde editie ter viering van het 10-jarig jubileum. Kies uit zeven heldenklassen, trotseer gevaarlijke labyrinten en versla kwaadaardige beesten in solo- of co-opmodus. Beleef nieuwe campagnes, bijgewerkte graphics en een verbeterd itemsysteem in deze epische dungeon crawler. Hammerwatch II Zet het avontuur voort buiten de kerkers van Kasteel Hammerwatch in een uitgestrekte, dynamische open wereld. Help het verzet van Koning Roland, verken diverse regio's en vecht tegen de troepen van Blight the Horrible. Kies uit vijf karakterklassen, pas je held aan en ga op queesten in solo- of online co-opmodus. Verzamel en maak items die je helpen in je epische reis om het Koninkrijk Herian te herstellen.