Mafia II
Mafia II is een prachtige blik in de duistere en meedogenloze wereld van de maffia. Spannende schietpartijen, brute gevechten en bloedstollende achtervolgingen knallen van het scherm in een Hollywood-achtige ervaring. Dit is het intrigerende verhaal van Vito Scaletta, die samen met zijn jeugdvriend Joe afdaalt in de wereld van de georganiseerde misdaad. Samen proberen ze zich te bewijzen tegenover de maffia terwijl ze in de straten aan hun reputatie werken. Vito en Joe beginnen met kleine klusjes, zoals overvallen plegen en auto's stelen, en werken zich al snel omhoog binnen de maffia... maar het leven van een gangster gaat niet over rozen.