Greaser Pack
In het Mafia II Greaser DLC-pack draait alles om snelheid. In deze 2 nieuwe hotrods win je elke race. Combineer dat met 2 nieuwe pakken voor Vito, een met leren jack en zware laarzen, en de ander een leren racepak, en geef plankgas.