Renegade Pack
Laat je innerlijke opstandeling de vrije loop met dit nieuwe DLC-pack. Begin met 2 nieuwe auto's, een met de gelikte stijl en strakke besturing van een kleine sportcoupé en de ander met de opgevoerde motor van een hotrod uit de jaren 50. Kleed Vito in 2 nieuwe pakken, inclusief een leren jack en sportjas, om aan te sluiten op zijn rebelse persoonlijkheid.