Batman bundelt zijn krachten met de superhelden van het DC Comics universum om de aarde te beschermen tegen de kwaadaardige Brianiac. Met de kracht van de Lantern-ringen verkleint Brainiac hele werelden om ze toe te voegen aan zijn weerzinwekkende collectie van miniatuursteden uit het hele universum. Nu moeten de beste superhelden en de sluwste schurken samenwerken en naar de verschillende Lantern-werelden reizen om de Lantern-ringen te verzamelen en Brianiac te stoppen voor het te laat is.