Man Van Staal Pakket
Help Jor-El, zijn vrouw Lara en hun robot Kelex om de jonge Superman “Kal-el” de ruimte in te sturen naar de veiligheid van de aarde terwijl Krypton verandert in chaos. Zoek je weg naar Jor-El’s huis, vecht tegen General Zod’s binnenvallende troepen en neem het op tegen Zod om Superman te redden.