Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Deze beroemde RPG komt terug! De bestsellerauteur R.A. Salvatore, de bedenker van Spawn, Todd McFarlane, en de hoofontwerper van Elder Scrolls IV: Oblivion, Ken Rolston, hebben gewerkt aan Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning. De remaster biedt een uitgestrekte wereld met prachtige visuals, verbeterde gameplay en intense, aanpasbare RPG-combat. ---------- Ontdek de geheimen van Amalur, van de levendige stad Rathir tot de uitgestrekte omgeving van Dalentarth en de duistere kerkers in Brigand Hall Caverns. Zet je in voor een wereld die uiteen wordt gerukt door een wrede oorlog en beslis over je eigen lot. Ben jij de eerste strijder die aan de dood ontsnapt?