Outward: The Adventurer Bundle
De Adventurer Bundle bevat het veelgeprezen Outward en de twee uitbreidingen 'The Soroboreans' en 'The Three Brothers'! Outward Je bent geen god en geen uitverkorene. Het pad dat voor je ligt, is vol gevaren. Outward biedt een meeslepende RPG-game met survivalgameplay. Het is een zeer bevredigende ervaring voor zelfs de meest verstokte gamers, in solo or online co-op. The Soroboreans De uitbreiding voegt een nieuwe factie en missielijn toe, om spelers een heel nieuw avontuur te geven in Aurai! Het is geen gemakkelijke reis, want nieuwe spelelementen kunnen impulsieve verkenners in grote problemen brengen. Gelukkig kun je gebruik maken van een nieuw wapentype (pantserhandschoenen), nieuwe vaardighedenboom (De Speedster en de Hex Mage) en een nieuw, verbeterd betoveringssysteem. The Three Brothers Je speelt een belangrijke rol in de tijdlijn van Aurai. Help met de heropbouw van het Sirocco vluchtelingenkamp door deze arme mensen een nieuw thuis te geven, een nieuw Sirocco. Nieuwe wapens, vaardigheden en talloze andere gadgets helpen je op je onzekere reis naar het onbekende. De poorten zijn geopend en de paden leiden naar “Caldera”, een nieuwe regio in Outward die op je wacht met nieuwe avonturen, gevaren en geheimen!