Killer Instinct - Win10
Vier 10 jaar Killer Instinct, de legendarische serie gevechtsspellen voor Xbox en Windows pc. Beleef de spanning van gevechten met 29 personages, allemaal met hun eigen vechtstijl, combo's en finishers. Ontketen je moordlust in verbluffende 4K-resolutie en 60 FPS op de Xbox Series X en compatibele pc's, met verbeterde matchmaking, balansupdates en meer. Of je nu een veteraan bent of een nieuwkomer, je zult tal van uitdagingen en beloningen vinden in de singleplayer-modi, online multiplayer en cross-play met Windows 11-pc. Mis deze kans niet om lid te worden van de ultieme vechtclub en bewijs jezelf als de opperste kampioen van Killer Instinct!