Indie Darling Bundle Vol.3
Vier fantastische indie-favorieten van Digerati! Deze bundel bevat Omega Strike, Shikhondo - Soul Eater, Nefarious en 1979 Revolution: Black Friday.  Omega Strike: versla Doctor Omega en zijn leger van mutanten in deze prachtige metroidvania vol pixelart. Verken de wereld, zoek de verborgen schatten en upgrade je wapens om de mars van de Doc richting de wereldheerschappij te stoppen.  Shikhondo - Soul Eater: deze Koreaanse shoot 'm up vol kogelregens speelt zich af in de prachtige en bizarre wereld van de Aziatische mythologie. De game biedt intense actie in verschillende speltypen, waaronder arcade, hardcore en lokale co-op.  Nefarious: moe van steeds maar weer de held spelen? Nefarious is een 2D-actieplatformer waarin jij de schurk mag zijn! Stap in de listige schoenen van Crow, een boosaardig genie op een missie om prinsessen te roven voor zijn door adellijk bloed aangedreven doodsstraal.  1979 Revolution: Black Friday: gebaseerd op waargebeurde verhalen en historische gebeurtenissen. Dit met prijzen bekroonde interactieve drama zuigt je de gevaarlijke wereld van revolutie en burgeroorlog in.