Digerati Variety Bundle
Met dit trio afwisselende titels van de indie-uitgever Digerati speel je elke dag iets anders! De bundel bevat de volgende games: Animal Super Squad: haast je door een wereld vol gevaren en bananen in dit physicsgebaseerde avonturenspel. Maak je eigen levels, deel ze met de community of doe niet moeilijk en speel wat anderen hebben gemaakt. 1979 Revolution: Black Friday: deze game is gebaseerd op waargebeurde verhalen en historische gebeurtenissen. Dit bekroonde interactieve drama gaat over keuzes en gevolgen, chaos en orde. Verlet Swing: pak je grijphaak en laat je meeslepen door koortsachtige dromen in deze uitdagende vaporwave-FPS (first-person swinger).