Hover
Hover is een snel Parkour-spel in een futuristische open 3D-wereld. Het spel speelt zich af in ECP17, een hightechstad die ook door zijn inwoners Hover City wordt genoemd en zich op een verre planeet bevindt. De machtige leider verbrak de communicatie met de Galactische Unie en vestigde een onderdrukkende dictatuur. Plezier hebben is onwettig en alle amusement is verbannen. Je hebt de leiding over een team van jonge rebellen, de Gamers, die zich verzetten tegen de nieuwe anti-amusementswetten die de stad onderdrukken. Uitgerust met hoogtechnologische apparatuur waarmee ze indrukwekkende sprongen kunnen maken en enorme snelheden kunnen bereiken, zwerven ze door de stad om propaganda te saboteren, bewoners te helpen en een weg naar het ruimtestation te vinden. Op deze manier kunnen ze de Galactische Unie waarschuwen en een eind maken aan de onderdrukking.