Neon Apex: Beyond the Limit
"Op deze verwoeste aarde van 2124 is niets wat het lijkt, maar op het circuit wordt de waarheid onthuld…” Welkom in de Neon Apex Alleen toegankelijk voor de meest elitaire racers, zowel menselijke als anderszins. Bewijs dat je halsbrekende snelheden en gevaarlijke circuits aankunt om alles te winnen. Kies je uitdager De besten van de mensheid zijn bijeen gekomen om te bewijzen dat een menselijk brein achter het stuur altijd het beste is. Ze moeten het opnemen tegen cybernetisch verbeterde mensen en AI-gestuurde robots. Pas je voertuig aan Kies uit verschillende auto's en motoren en voer ze op in de garage met je winst. Vind het voertuig dat bij jouw stijl past. Voel de snelheid Bereid je voor op races met snelheden boven 200 km/u, terwijl je je boost beheert, verkeer ontwijkt en driftend op weg gaat naar de overwinning in verschillende spelmodussen. Jaag glorie na Ga voor de snelste tijd in wereldwijde klassementen en vestig je nalatenschap.