Hole io & Paper io 2
Bereid je voor op een spannende spelervaring en eindeloze uren vermaak! Hole io - Groei door alles voor je neus op te slokken, of het nu vuilnisbakken, brandkranen of auto's zijn. Word groot genoeg om nog grotere voorwerpen of andere spelers op te eten. Eet totdat niets of niemand je meer in de weg staat! Paper io 2 - Verf de kaart in je eigen kleur, schakel je tegenstanders uit, haal de hoogste score en neem de Paper io-wereld over. Doe mee aan een hevige strijd en word kampioen! Eenvoudig vermaak kan het meest verslavend zijn!