Harold Halibut
De handgemaakte, verhalende game Harold Halibut gaat over vriendschap en leven op een ruimteschip zo groot als een stad, in een buitenaardse oceaan. Het is 250 jaar geleden sinds jouw thuis, een arkachtig ruimteschip, aan de vooravond van de Koude Oorlog de aarde ontvluchtte, op zoek naar een bewoonbare planeet waar de mensheid kan overleven. Jij bent Harold, een jonge laborant van de hoofdwetenschapper van het schip, Jeanne Mareaux. Hoewel de meeste bewoners van het schip zich hebben neergelegd bij het feit dat hun leven zich afspeelt aan boord van het gezonken schip, werkt Mareaux onvermoeibaar verder aan een manier om de planeet te verlaten en een ander, droger thuis te vinden. Maar de vreemde, geweldige en kleurrijke mensen aan boord van de FEDORA I houden Harold ook bezig. Tot Harold zich door een lotsbepalende ontmoeting opeens in een onvoorstelbare wereld bevindt, die weleens de sleutel zou kunnen bevatten voor de verhuizingsplannen van Mareaux. Verken met Harold een bruisende retro-toekomstwereld, op zoek naar de ware betekenis van het woord 'thuis'.