Guitar Hero Live
Eén spel, twee manieren om te spelen. In het eerste speltype, GH Live, kun je rocken voor een echt publiek. Ontdek hoe het is om op een podium te staan! Het tweede speltype, GHTV, is het eerste speelbare muziekvideo-netwerk ter wereld. Speel mee met officiële muziekvideo's en neem het op tegen je vrienden.