Musical Vibes RX
Bereid je voor om te bewegen met Musical Vibes RX, de nieuwe versie van Musical Vibes – de allereerste dansgame waarmee spelers de camera van hun smartphone kunnen gebruiken in combinatie met een systeem of pc. De originele versie verscheen in juni 2023 en betekende een keerpunt – en RX tilt de ervaring naar een nog hoger niveau. Dans met vrije handen en verbluffende bewegingen. Laat je meeslepen door opzwepende muziek en leer nieuwe choreografieën dankzij geavanceerde AI-technologie voor volledige lichaamstracking. Leg je controller neer – de camera van je smartphone regelt de tracking. Volg gewoon het ritme. Blijf gemotiveerd met de ingebouwde calorieteller die schat hoeveel calorieën je per sessie verbrandt. Inbegrepen nummers De basisgame bevat 7 nummers in verschillende stijlen: "Platinum Dreams" van NARAE SOLIS — K-Pop "Champion Sound (Remix)" van SIZZLA feat. TURBULENCE — Dancehall "Noche de Brillo" van LINA RIKO — Reggaeton "Embrace Your Light" van NINA RAY — Pop "Party" van FIVEEBEATZ — Amapiano "Magnetic Pulse" van Vénna feat. Jinseo — K-Pop (gratis vrijspelen: speel online met minstens 1 vriend, of beschikbaar als betaalde inhoud om te downloaden) "Pretty Boy" van Clara Solane — R&B (gratis vrijspelen: speel online met minstens 2 verschillende vrienden, of beschikbaar als betaalde inhoud om te downloaden) Je kunt je afspeellijst uitbreiden met drie extra nummers via downloadbare content – en er komen binnenkort nog veel meer tracks. Tot twee spelers kunnen samen dansen dankzij de cameratracking van hun smartphone. Speel online met maximaal 5 spelers voor een nog groter dansfeest! Pas je avatar aan met originele outfits en kies uit een reeks kleurrijke achtergronden die passen bij je stijl en stemming. Heb je een Philips Hue slimme verlichting? Sluit deze aan om je woonkamer te transformeren in een sprankelend concertpodium met licht dat op de muziek reageert. Ben je moe? Schakel dan over naar de rhythm game-modus, waarbij je eenvoudig met de controller in het juiste tempo de richting indrukt – ideaal voor onderweg. Er komen binnenkort spannende updates aan met nieuwe nummers en functies. Vereisten voor smartphones Om te spelen met de camera van je smartphone moet je de gratis app Musical Vibes Camera installeren, beschikbaar in de App Store en Google Play. De app vereist een iPhone 6S of nieuwer, of een Android-apparaat met prestaties vergelijkbaar met of beter dan de Samsung Galaxy S9, met minstens 4 GB RAM. Gebruikers moeten minimaal 13 jaar oud zijn.