Grindstone
Grindstone is een puzzelspel waarin epische avonturen dagelijkse kost zijn. In CAPY's populaire spel Grindstone, waarin je zowel kleuren moet combineren als belachelijke monsters moet verslaan, ben je een steenslijper en is het jouw taak om slijpstenen te delven bij de Griezels die op de berg loeren. Beklim de berg door meer dan 250 levels vol ingewikkelde puzzels en gevaren te voltooien, allemaal in de hoop om genoeg slijpstenen te sparen en je familie mee te nemen op een hoognodige vakantie.