Buffet Boss
Stap in de snelle wereld van Buffet Boss, waar je niet alleen kookt - je bouwt een culinair imperium op! Begin als een bescheiden ondernemer en klim op tot de ultieme chef-kok, barman en manager. Naarmate je restaurant groeit, nemen ook de uitdagingen toe. Houd je klanten tevreden, beheer overvolle eetzalen en zorg ervoor dat je team altijd op zijn best is. Hoe succesvoller je wordt, hoe meer obstakels je tegenkomt, maar met de juiste strategie zul je de branche domineren! Kenmerken: ● Maak verschillende heerlijke gerechten en verfrissende drankjes! ● Bedien je gasten snel en houd je restaurant brandschoon! ● Train je personeel tot in de perfectie en upgrade je keukenapparatuur ● Breid je restaurant uit om de grootste en beste van de stad te worden! Bewijs je vaardigheden, overwin elke uitdaging en stijg naar de top als Buffetbaas!